Rewitalizowana linia będzie jednotorową linią kategorii trzeciej, a pociągi będą poruszać się z maksymalną prędkością do 80 km/h, choć w niektórych miejscach zwolnią do 60 i 70 km/h. Dopuszczalny nacisk na oś wyniesie 200 kN. Odcinek zostanie zrealizowany w formie toru klasycznego, z szyn S49. Na przystanku Bielawa Nowa zostanie zainstalowany kozioł oporowy. Prace obejmą wzmocnienie podtorza oraz wykonanie odwodnienia. Wykonawca zmodernizuje obiekty inżynieryjne, zależnie od potrzeb. Projekt nie zakłada budowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym, co ogranicza przepustowość linii. Dyżurny ruchu z Dzierżoniowa może wpuścić kolejny pociąg na linię 341 dopiero po opuszczeniu jej przez pociąg z Bielawy do Wrocławia. W ramach zadania powstaną dwa przystanki: nowy Bielawa Camping Sudety oraz odbudowany Bielawa Nowa. Oba będą miały jednokrawędziowe perony o długości 100 metrów i wysokości 55 centymetrów, szerokości 3,7 metra, wyposażone w wiaty, ławki, kosze na śmieci oraz tablice rozkładowe. Inwestycję za 14,743 mln złotych zrealizuje Infrakol, mimo że tańszą ofertę złożył Dolkom. Dziękuję za uwagę i zapraszam do dalszego śledzenia mojego kanału! Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz więcej informacji, jestem tutaj, aby pomóc!
Napisz komentarz
Komentarze