Wymagania kwalifikacyjne na stanowisku pracy:
konieczne – formalne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
konieczne – merytoryczne:
wykształcenie: wyższe (w systemie magisterskim, inżynierskim lub licencjackim) z zakresu: gospodarki przestrzennej, architektury lub architektury krajobrazu, geodezji, inżynierii środowiska lub pokrewne;
wiedza specjalistyczna – wymagana w stopniu podstawowym:
ustawy: o samorządzie gminnym; Kodeks postępowania administracyjnego; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; o gospodarce nieruchomościami;
Cechy osobowości: komunikatywność, skrupulatność, systematyczność, dyskrecja, lojalność, odporność na stres, odpowiedzialność, podzielność uwagi, dokładność, obowiązkowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
Umiejętność: obsługa komputera, szybkiego i logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów prawa, podzielność uwagi, szybkiego przenoszenia uwagi ze sprawy na sprawę, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy z klientem zewnętrznym.
Obsługa – komputery, programy komputerowe, maszyny, narzędzia:
konieczna:znajomość programu komputerowego Libre Office oraz co najmniej 1 programu graficznego, geoinformacyjnego np. QGIS lub innego do obsługi danych przestrzennych, obsługa kserokopiarki, skanera;
pożądane: programy graficzne Archicad, CorelDraw, AutoCad, itp.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
1) przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz inwestycji celu publicznego, rejestracja wniosków, analiza kompletności i prawidłowości wniosków,
2) przygotowywanie postępowań administracyjnych, ustalanie stron postępowania,
3) przygotowywanie techniczne projektów ww decyzji do uzgodnień i korespondencji związanej z wydaniem,
4) archiwizacja dokumentów,
5) obsługa techniczna i prawna procedur związanych ze zleceniem, uzgadnianiem i uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
6) udzielanie informacji na bazie planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowywanie wyrysów i wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań,
7) prowadzenie rejestru obowiązujących planów oraz wniosków zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
8) wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu pracy Referatu, zleconych przez przełożonego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa,
- bezpośredni kontakt z klientem „zewnętrznym” oraz „ wewnętrznym” wymagający „mówienia w pracy”,
- stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze (dojście do pomieszczenia biurowego schodami).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Wejście do budynku od Placu Wolności 1 w Bielawie. Dostęp do budynku możliwy jest schodami oraz podjazdem. Wewnątrz budynku brak jest windy jak również łazienki dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące zatrudnienia
wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy; I umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bielawie w lutym 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty rekrutacyjne (opatrzone klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO, w związku z art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Burmistrz Miasta Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1 w Bielawie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko młodszy referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”), oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z załączonym dokumentem), kopie dokumentów potwierdzających wymagania konkursu, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności, zobowiązanie do przedłożenia z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenia o niekaralności - w chwili przyjęcia do pracy.
Przyjmowanie dokumentów.
Zainteresowani powinni złożyć wymagane dokumenty w kopercie z napisem „KONKURS – młodszy referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej” pok. Nr 1 Urzędu Miejskiego w Bielawie Plac Wolności 1, w terminie od dnia 13.03.2025r.r. do dnia 24.03.2025r. do godz. 15.00.
W przypadku przesyłki przesłanej pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Biura Podawczego Urzędu Miejskiego w Bielawie.
Dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym.
Konkurs może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Napisz komentarz
Komentarze