Obiekt powstanie w najlepszej w regionie handlowo i komunikacyjnie lokalizacji, przy głównym rondzie miasta, przy jednej z głównych arterii miasta, która jest zarazem częścią drogi wojewódzkiej DW 384, łączącej Dzierżoniów z Bielawą.
W strefie zasięgu obiektu znajdzie się ponad 100 tys. potencjalnych klientów, którzy dotrą do niego samochodem w czasie do 15 minut. Ponadto w bliskiej odległości znajdują się zakłady użyteczności publicznej jak Urząd Miasta czy ZUS oraz liczna zabudowa mieszkaniowa.
Inwestycja o powierzchni ponad 20 tys. mkw. GLA zaoferuje około 30 sklepów i punktów usługowych znanych marek sieciowych, m.in. z branży modowej, drogeryjnej, obuwniczej, sportowej, rtv-agd, wyposażenia wnętrz, czy rozrywki, a także popularny dyskont spożywczy.
Parking na komfortowych szerszych miejscach postojowych pomieści ok. 500 aut. Otwarcie parku dla klientów nastąpi w 2026 roku.
„Naszym priorytetem jest stworzenie zróżnicowanego i komplementarnego mixu najemców, aby klienci mogli szybko i wygodnie dokonać potrzebnych zakupów. Obiekt na tle miasta i regionu będzie wyróżniać oferta marek do tej pory nieobecnych w mieście oraz sklepy najemców sieciowych w ich najnowszych standardach.
Finalizujemy już umowy na większość powierzchni najmu, dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie GLA o kilka tysięcy mkw. w porównaniu do pierwotnego projektu” – mówi Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska, firmy odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.
Inwestorem jest spółka Mabrok, ale ze względu na wyjątkową atrakcyjność projektu – finalizowane są właśnie negocjacje dotyczące zakupu oraz realizacji Parku Handlowego Silesiana przez renomowanego i doświadczonego inwestora realizującego duże parki handlowe.
Projekt architektoniczny Parku Handlowego Silesiana przygotowuje Pracownia Projektowa Alfa.
Za koncepcję komercyjną oraz proces wynajmu odpowiada Mallson Polska.
Napisz komentarz
Komentarze