Do obowiązków należeć będzie głównie:
- przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty,
- przygotowanie pacjenta do zabiegu,
- asystowanie lekarzowi dentyście w czasie wykonywania zabiegów dentystycznych,
- obsługa sprzętu diagnostycznego i stomatologicznego,
- przechowywanie i przygotowywanie, stosowanych w gabinecie dentystycznym: leków, materiałów stomatologicznych, narzędzi i sprzętu,
- przestrzeganie i stosowanie zasad aseptyki,
- prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem gabinetu dentystycznego,
- komunikowanie się z pacjentami,
- obsługa komputerowych programów użytkowych stosowanych w praktyce dentystycznej.
Oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie, lub chęć podjęcia nauki w szkole kierunkowej,
- swobodnej obsługi komputera i internetu, pakiet office,
- dokładności i sumienności,
- wrażliwości, życzliwości i cierpliwości wobec ludzi,
- gotowości niesienia pomocy,
- zdolności koncentracji i podzielności uwagi,
- spostrzegawczości i szybkości reagowania,
- opanowania i rozwagi w trudnych sytuacjach,
- wysokiej kultury osobistej,
- dyspozycyjności,
- zaangażowania,
- dobrej organizacji,
- funkcjonowania, jako podmiot prowadzący własną działalność gospodarczą.
Oferujemy:
-pracę w nowocześnie wyposażonym gabinecie,
-miłą atmosferę pracy w zgranym zespole,
-atrakcyjne warunki zatrudnienia
-możliwość rozwoju zawodowego.
Zgłoszenia z CV i listem motywacyjnym prosimy kierować na adres mailowy [email protected] lub dostarczyć osobiście na rejestrację Centrum Stomatologicznego Twój Uśmiech.