W 2010 roku ZUS, wspólnie z Bankiem Handlowym SA i Bankiem Pocztowym SA przeprowadził pilotażową akcję promocyjno - informacyjną na terenie Łodzi oraz Trójmiasta. Akcja o zasięgu ogólnopolskim ruszyła z kolei wiosną 2012 roku, a wyłonionymi w konkursie patronami zostali Bank Pekao SA oraz ponownie Bank Pocztowy SA. Wspólne działania mają na celu zaprezentowanie potencjalnym klientom korzyści płynących z posiadania rachunku bankowego wraz z kartą płatniczą. Biorące udział w przedsięwzięciu banki tak przygotowały oferty rachunków, aby maksymalnie sprostać potrzebom świadczeniobiorców (bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków przez dwa lata, proste procedury towarzyszące ich założeniu). Obecnie już 59,2 proc. klientom ZUS przekazuje świadczenia emerytalno-rentowe na rachunek bankowy. Pięć lat temu wskaźnik procentowy wynosił równe 50.
Napisz komentarz
Komentarze