Od 1 stycznia Wałbrzych znów jest miastem grodzkim. Wszystkie najważniejsze sprawy mieszkańcy załatwiają w Urzędzie Miejskim. W jego strukturach znalazły się nowe biura:
- Biuro Komunikacji
Al. Wyzwolenia 24
(dotychczasowa siedziba Wydziału Komunikacji – parter, pokoje po prawej stronie korytarza)
tel. 74 84 60 511
[email protected]
- Biuro Geodezji i Kartografii
ul. Matejki 2
tel. 74 64 88 541
[email protected]
- Biuro Administracji Architektoniczno-Budowlanej
ul. Kopernika 2
tel. 74 66 55 256
[email protected]
- Biuro Urbanistyki i Planowania Przestrzennego
ul. Kopernika 2
tel. 74 66 55 246
[email protected]
- Biuro Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. Matejki 2
tel. 74 64 88 543-549
[email protected]
- Biuro Transportu i Ruchu Drogowego
Pl. Magistracki 1
(Ratusz – wejście od ul. Kopernika)
tel. 74 66 55 190
[email protected]
- Powiatowy Zespół d/s Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Limanowskiego 9
(będzie prowadził sprawy Mieszkańców Wałbrzycha w dotychczasowej siedzibie)
tel. 74 66 66 325
[email protected]
W Ratuszu, w budynku administracyjnym przy ul. Kopernika 2 oraz w siedzibie Starostwa funkcjonują punkty informacyjne, które służą pomocą wszystkim klientom urzędu.
Napisz komentarz
Komentarze