Od 2 stycznia w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Świdnickiej 38 w Dzierżoniowie zostało uruchomione Biuro Obsługi Klienta. Drugi BOK ułatwi klientom dostęp do urzędu.
Do tej pory w Starostwie Powiatowym, które mieści się w dwóch budynkach, funkcjonowało jedno Biuro Obsługi Klienta. Klienci, którzy załatwiali sprawy w wydziałach zlokalizowanych przy ul. Świdnickiej 38, musieli wszelkie pisma i wnioski składać w siedzibie głównej w Rynku 27. Od początku nowego roku nie będzie konieczne przemieszczanie się - w budynku przy ul. Świdnickiej został utworzony drugi BOK. Swoje sprawy będą mogły w nim też załatwiać osoby, którym jest bliżej na Świdnicką niż do Rynku. Dzięki uruchomieniu drugiego BOK-u urząd stał się bardziej dostępny i przyjazny dla mieszkańców.
Nowe Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze budynku, w pokoju nr 1. Jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania urzędu, czyli od 7.30 do 15.30. Osobiście lub pod numerem telefonu 74 832 36 64 można w nim uzyskać informacje o sprawach załatwianych przez urząd, pobrać wszelkie druki i formularze oraz złożyć pisma i wnioski.
- Staramy się stwarzać jak najlepsze warunki do obsługi klientów. Niedawno w budynku przy Świdnickiej wykonaliśmy podjazd dla osób niepełnosprawnych, teraz utworzyliśmy dodatkowy BOK. Kolejną inwestycją będzie budowa windy w budynku głównym w Rynku. Już zleciliśmy wykonanie projektu – mówi starosta Janusz Guzdek.
Komentarze