Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

MZBM PODWYŻSZY STANDARD OBSŁUGI

Lepiej obsłużyć klienta – to główne zadanie i cel, jaki przed pracownikami administracyjnymi bielawskiego MZBM-u stawia prezes, Daniel Dubas. By znaleźć słabe punkty obsługi, w spółce przeprowadzono audyt kompetencji komunikacyjnych pracowników.
MZBM PODWYŻSZY STANDARD OBSŁUGI


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Gość 10.04.2014 16:32
dubas a jak afera z przyszłym teście nie doszłym i za co podwyżki dla 4 pań i premie czemu się nie chwalisz własnej żonie że za niemówienie daje się premie co niema czym się chwalić

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama