Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Staropolanka przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, iż podpisana w 2023 roku umowa sponsorska z wodą Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk, została przedłużona o kolejne dwa lata. Współpraca PZPN i wody Staropolanka ma na celu upowszechnianie uprawiania sportu i zdrowego stylu życia – szczególnie wśród dzieci i młodzieży. To także element realizacji strategii zwiększania rozpoznawalności marki i rozwoju obecności na polskim rynku.
Staropolanka przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Staropolanka to Oficjalna Woda Reprezentacji Polski. Marka wspiera nie tylko pierwszą kadrę narodową kobiet i mężczyzn, ale również reprezentację Polski mężczyzn do lat 21. Partnerstwo obejmuje także zaangażowanie w szereg innych inicjatyw organizowanych przez PZPN, w tym działania z obszaru popularyzacji sportu wśród dzieci i młodzieży.

Piłkarze i piłkarki piją wodę z Uzdrowisk Kłodzkich podczas zgrupowań i meczów, a branding reprezentacji Polski obecny jest na etykiecie Staropolanki. Współpraca obejmuje także wiele działań promocyjnych, a logotyp marki jest eksponowany, między innymi, w materiałach POS, podczas transmisji meczów, ale również na billboardach czy w ramach wspólnej komunikacji w sieci. Woda Staropolanka towarzyszy konferencjom prasowym z udziałem członków reprezentacji.

Piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce, a rozgrywki reprezentacji cieszą się ogromnym zainteresowaniem Polaków, bez względu na wiek. Mecze kadry narodowej są zawsze okazją do spotkań i integracji społecznej, jednoczącej kibiców niezależnie od klubowych sympatii. Niezwykle cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym zjawisku jako partner Polskiego Związku Piłki Nożnej. Miniony rok był okresem intensywnej, kompleksowej kampanii, w czasie której zrealizowaliśmy wiele wspólnych działań. Polscy piłkarze i piłkarki pili wodę Staropolanka między innymi podczas Mistrzostw Europy mężczyzn w Niemczech czy meczów eliminacyjnych do przyszłorocznych Mistrzostw Europy kobiet. To dla nas wielkie wyróżnienie – mówi Tomasz Pełyński, Prezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich SA-Grupa PGU.

Współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla nas niezwykle istotnym działaniem w kontekście promocji sportu i zdrowego trybu życia. Dlatego też chcemy nie tylko kontynuować nasze partnerstwo, ale również zwiększać jego skalę. Tak przekrojowe zainteresowanie meczami reprezentacji pozwala nam na dotarcie do zarówno dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów we wszystkich grupach wiekowych. Planujemy rozszerzenie naszych wspólnych projektów, między innymi, o dodatkowe aktywacje w postaci konkursów dla kibiców, w tym dzieci i młodzieży. Oczywiście pozostajemy także wyłącznym dostawcą wody dla kadr narodowych – dodaje Krzysztof Guglas, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich SA-Grupa PGU.


Relacje Polskiego Związku Piłki Nożnej ze światem biznesu stanowią jeden z filarów naszej strategii na rzecz rozwoju i popularyzacji piłki nożnej w Polsce. Szczególnie miło nam informować o tym, że kontynuujemy i rozszerzamy zakres dotychczasowych partnerstw. Świadczy to bowiem o długofalowej, owocnej współpracy, z której obie strony są zadowolone. Woda jest podstawowym i niezwykle istotnym produktem dla sportowców. Odpowiednie nawodnienie ma realny wpływ na osiągane przez nich wyniki. Dlatego współpraca z marką Staropolanka ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z możliwości kontynuowania naszej współpracy i nie możemy doczekać się kolejnych, wspólnych przedsięwzięć. – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Staropolanka to polska marka wód mineralnych i źródlanych, produkowanych w Polanicy-Zdroju i Jeleniowie k. Kudowy-Zdroju, której właścicielem są Uzdrowiska Kłodzkie, będące częścią Polskiej Grupy Uzdrowisk – lidera branży uzdrowiskowej w Polsce. Źródła Staropolanki są cennym darem Ziemi Kłodzkiej, który wydobywany jest w sercu polanickiego kurortu od 1905 roku.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklamawłączenie społeczne
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Robi się Ameryka blichtr, ,kurort . .Powodzenia panie Burmistrzu dobra robota jest pan SupermenemData dodania komentarza: 4.02.2025, 19:06Źródło komentarza: Blisko 15.800.000 zł dotacji na kompleksową przebudowę całego gminnego odcinka ul. Wolności w BielawieAutor komentarza: 2Treść komentarza: To ile przez te wszystkie lata powstało dzięki tym inkubatorom miejsc pracy (nadal funkcjonujących po roku) w Bielawie? I ile na to naszej kasy poszło?Data dodania komentarza: 3.02.2025, 13:21Źródło komentarza: Inkubowanie przedsiębiorczości w BielawieAutor komentarza: OlaTreść komentarza: Debil powinien zapłacić za naprawę uszkodzonego sprzętu. Może choć trochę nabrałby rozumuData dodania komentarza: 3.02.2025, 07:05Źródło komentarza: Kierowca dźwigu pod wpływem, uderzył w drzewoAutor komentarza: Wszystkiego dobregoTreść komentarza: Właśnie - żyć po Bożemu. Mam nadzieję że Pani nie przyjmuje również żadnego preparatu domięśniowo itd. Wszystkiego najlepszego Solenizantce.Data dodania komentarza: 30.01.2025, 11:38Źródło komentarza: Świętujemy urodziny kolejnej 100-latki!Autor komentarza: RadekTreść komentarza: Ile nazbierali w najbiedniejszym mieście w Polsce???????Data dodania komentarza: 28.01.2025, 11:45Źródło komentarza: Bielawa - 33. Finał WOŚPAutor komentarza: 1Treść komentarza: Też chce się zainkubowaćData dodania komentarza: 23.01.2025, 09:52Źródło komentarza: Inkubowanie przedsiębiorczości w Bielawie
Reklama