Jak informuje biuro prasowe Vectry, to jedno z wielu działań, podejmowanych przez firmę, które mają na celu przywrócenie i zachowanie łączności na terenach powodziowych. – W tej chwili najważniejsze jest to, by utrzymać kluczową infrastrukturę telekomunikacyjną w działaniu, aby mieszkańcy regionów objętych powodzią możliwie jak najszybciej ponownie mieli łączność i dostęp do sieci. W miejscach, gdzie sytuacja na to pozwala, Vectra uruchamia alternatywne źródła zasilania i agregaty prądotwórcze – informuje biuro prasowe.
Niestety większość sieci operatora w miastach Lądek-Zdrój, Stronie Śląskie i Lewin Brzeski będzie wymagała odtworzenia. Aktualnie wysłano do tych miejscowości dodatkowe wsparcie techniczne oraz zapasy sprzętu niezbędne do szybkiej odbudowy infrastruktury.
Dla Klientów usług komórkowych na terenach dotkniętych powodzią operator udostępnił bezpłatne pakiety danych dla zapewnienia łączności, a dla klientów usług stacjonarnych wypracowywany jest alternatywny dostęp do Internetu oparty o usługi mobilne. Wszystkim klientom usług telewizyjnych Vectra zaoferowała bezpłatnie dostęp do kanałów informacyjnych w aplikacji TV Smart GO, tak aby na bieżąco mogli śledzić informacje powodziowe.
W swoich biurach Vectra zorganizowała również zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy, wyrażając w ten sposób solidarność z osobami dotkniętymi powodzią.
Napisz komentarz
Komentarze