Jak przyznaje GDDKiA, zainteresowanie było naprawdę duże. W trakcie postępowań wpłynęło w sumie ponad 2,4 tys. pytań od wykonawców, a ostatecznie aż 37 podmiotów zgłosiło swoje oferty. W przetargu na odcinek Kobierzyce Północ - Kobierzyce Południe i Kobierzyce Południe - Jordanów Śląski było to po 12 ofert, a dla odcinka Jordanów Śląski - Łagiewniki Zachód wpłynęło ich aż 13.
- W przypadku odcinka Kobierzyce Północ - Kobierzyce Południe najniższa oferta opiewała na kwotę 309 777 961,23 zł, a najwyższa na 437 731 498,24 zł - budżet 516 867 857,14 zł.
- Dla odcinka Kobierzyce Południe - Jordanów Śląski wartość najniższej oferty to 401 110 124,16 zł, a najwyższej 547 782 224,71 zł, przy budżecie wynoszącym 718 441 964,29 zł.
- Na trzeci odcinek, Jordanów Śląski - Łagiewniki Zachód kwoty kształtowały się od 355 614 319,9 zł do 521 392 153,70 zł. Kosztorys dla tego odcinka opiewał na 677 906 250,00 zł.
Teraz komisje przetargowe przystąpią do analizy ofert. W każdym z przetargów zapisano takie same kryteria oceny ofert: cena (waga kryterium 60 proc.), przedłużenie okresu gwarancji jakości na ekrany akustyczne wraz z ich posadowieniem, instalacje zasilające oraz konstrukcje wsporcze (20 proc.) oraz przedłużenie okresu gwarancji jakości na obiekty mostowe wraz z ich wyposażeniem tj. w zakresie: konstrukcji pomostu, konstrukcji dźwigarów głównych, przyczółków, filarów, łożysk, izolacji wodoszczelnych, zabezpieczenia przerw dylatacyjnych, konstrukcji schodów i pochylni (20 proc.).
Podpisanie umów na realizacje inwestycji planowane jest w IV kwartale 2023 r. po zakończeniu postępowań przetargowych. Wyłonieni w przetargach wykonawcy będą mieli za zadanie zrealizowanie inwestycji w systemie Projektuj i buduj w ciągu 39 miesięcy od podpisania umów, z wyłączeniem okresów zimowych.
Napisz komentarz
Komentarze