W wyjątkowych wypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w Urzędzie - obsługa Interesantów odbywa na parterze (w holu), z zachowaniem zasad sanitarnych (D-dystans, D-dezynfekcja, M-maseczka).
Podania, wnioski i inne dokumenty można wrzucić do skrzynki na korespondencję, znajdującej się w holu Urzędu.
Do odwołania Wójt Gminy Kłodzko zawiesza przyjmowanie mieszkańców we wtorki (także w sprawach skarg i wniosków). W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny: 74 64 74 101.
Zalecane jest dokonywanie płatności poprzez bankowość elektroniczną, na poczcie lub w banku (w Banku Spółdzielczym nie jest pobierana prowizja od wpłat na rachunek Gminy Kłodzko).
Rekomendowane jest załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem:
Poczty e-mail: [email protected]
Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /ugklodzko/skrytka
Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta (eBOI)
Poczty Polskiej - na adres: Urząd Gminy Kłodzko, ul Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko
Drogą telefoniczną - Biuro Obsługi Mieszkańców: 74 64 74 100; faks 74 64 74 103.
Pozostałe numery telefonów oraz adresy mailowe do pracowników Urzędu dostępne są pod adresem:
info: UG Kłodzko
Napisz komentarz
Komentarze