Konsekwentnie realizowane przez Gminę poszczególne przedsięwzięcia, przyczyniają się do wzrostu atrakcyjności oraz popularności tego miejsca. W latach 2019 - 2021, na terenach wokół Jeziora Bielawskiego:
- uruchomiona została wypożyczalnia rowerów górskich,
- wzbogacono ofertę wypożyczalni sprzętu pływającego,
- zmodernizowano boiska do koszykówki oraz ściankę tenisową,
- zmodernizowano stanowiska do grilowania, zlokalizowane na wyspie,
- dokonano nowych nasadzeń roślinności nisko i wysokopiennej,
- uruchomiano wakacyjny parking płatny,
- zamontowano pawilon na polu namiotowym, w którym uruchomiona zostanie recepcja,
- przy kompleksie sanitarnym przygotowano zlewnię ścieków dla kamperów,
- zainstalowano "ruską banię",
- powstał sklepik sezonowy przy basenie odkrytym,
- cały obszar wyposażono w sieć „wifi”,
- uruchomiono letnie seanse Bielawskiego Kina Plenerowego,
- uruchomiono Beach Box,
- otwarto lokal gastronomiczny pn. „Przystań Tu.”
Kolejnym krokiem w tworzeniu nowoczesnego produktu turystycznego nad bielawskim akwenem będzie rebranding marki. Zgodnie z definicją jest to proces transformacji wszystkich jej elementów, takich jak oferowane produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji, w tym wygląd logo, w celu osiągnięcia lepszej pozycji marki na rynku.
Obecnie funkcjonuje kilka marketingowych nazw, które dotyczą terenów rekreacyjnych położonych w obrębie ulic Wysokiej, Plażowej i Lotniczej. Są to:
- Ośrodek Wypoczynkowy "Sudety",
- Zbiornik "Sudety",
- Jezioro Bielawskie,
- Plaża "Sudecka",
- Basen "Familijny",
- Gościniec "Sudecki",
- Pensjonat "Manhatan".
W ten sposób tworzy się pewien szum informacyjny prowadzący często do dezinformacji.
Aby zmienić tę niekorzystną sytuację od 1.VII.2021 r. wprowadzona zostanie nowa nazwa, która zunifikuje i skonsoliduje dotychczasowe marki. Będzie to Camping "Sudety" nad Jeziorem Bielawskim.
Dla tego produktu turystycznego opracowano również nowy logotyp oraz identyfikację wizualną. Dzięki temu turyści odwiedzający Bielawę będą szukać jednego konkretnego miejsca, które oferuje szereg atrakcji i rozrywek.
W najbliższych dniach na obiekcie pojawi się nowy logotyp, tablica promocyjna przy wjeździe od strony ul. Wysokiej oraz napis promocyjny od strony ul. Lotniczej. Rozpocznie się również kampania billboardowa nowej marki, która będzie prowadzona zarówno na terenie Bielawy, jak i przy drodze krajowej nr 8 (m.in. w Łagiewnikach i Ząbkowicach Śląskich).
Napisz komentarz
Komentarze